CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, April 19, 2010

Z lagi

Maaf kawan2..entry kali ni asyek nk cte pasal Z je..tataw la..rase tertarik


Aku xphm ngn dye ni...mmg xphm...
n aku sndri xphm ngn diri aku
Kenapa aku nk pk pasal dye lagi eh...


Hope Allah help me to forget him.....= ((


Dulu adek aku cte dye mmg lelaki yang baek 
But now......
Aku rase dye mmg berubah 360 darjah


Tapi aku plg xpuas hati dye sgt bgga dengan dri dye sekrg,,knp ye?..hurm...hope Allah bg dye hidayah..
Aku ad dgr cte pasal dye n dgr dr mulut dye sndri...n aku dpat rase dye mcm mane...


Nak kate lebih2 pasal dye..aku pon terok jugak..hurm...mcm mane ye nk bntu lelaki sorg ni..


Buat mase ni aku tamo contact dye da..sbb aku xrase pon dye harap aku kontek dye kan..hahahah
Hope Allah kuatkn iman aku ntuk atasi dugaan ini,,amin,,,


p/s : maafla klw korunk xphm ap yg aku nk smpaikn kt sni sbnrnye,,,huhuhu

1 Kawan2 Pot Pet:

mr one piece said...

sy pon abg z jgak