CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, April 17, 2010

Ayah!

Tibe2 teringat arwah ayah
byk kenangan yg ade bersama
byk pengorbanannya untuk mak dan adek2
dan paling memilukan byk kesalahan aku kat ayah

  Ayah..ampunkan IQah...(T_T)
 Iqah berjanji jadi anak yang baik...
pernah sekali ayah dtang dalam mimpi..smbil tersenyum lebar..mase tu aku selalu mengaji untuk dye..n mase tu aku masih budak baik lagi (mksudnya terikat dengan alam persekolahan..xterdedah dengan dunia luar) ....isk3

sekarang xde da mimpi mcm tu..klw mimpi pon sume yg bukn mcm tu..yg mcm mimpi biasa mainan tido..huhuh..mungkin aku semakin lupakan dia..bukan ..aku xlupa..mgkin sbb kekerapan bersedekah tu kurang...sekarang..aku mahu kembali seperti dulu..Allah tolong aku..bntu hambamu ke jalan yang benar..yang diredhai olehmu....yang membahagiakan kedua ibu bapaku..dan seluruh ahli keluargaku...
Ya Allah...moga keluarga kami dihimpunkan bersama di akhirat nanti..amin..

0 Kawan2 Pot Pet: