CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, March 2, 2010

Pening campur ngantok!


Gile ah ari isnin aku keja pagi
tu bukan maslahnye
yg jadik maslhnye
aku xtdo!
gile x?
tau x npe?
sbb gile men game kt fb ha3

seksa dri je kan
mak aku klw taw bebel je dye
hik3
tbe2 rndu mak n adek2
harap2 dpt balek buln 3 ni..
InsyaAllah..amin..


hurm
ckp pasal kja kt ward
bru kui 7pg
aku harap2 jam cepat2 kui 2
ya Allah
betapa aku mengantok gile
kepala berat sgt..pening!
hu3
tu la 
xde pnyakit carik penyakit
ha3
ms nk amek report aku thn je mate aku
nseb bek la ley cover
mkn Halls pmberian Ecah
lega la sket!
sket jerk!
kja aku naek ats trun bwah
anta patient p Echo? Ap tuh? Echocardiogram..ni mcm buat ultrasound or imaging nk tgok keadaan jntung kiter cner...hu3..


Aku tnye abg guard tu..Echo katner?..
Ha?Ekor?..myb dye ingat aku ckp tu la kan...ha3...
last2 sorg nurse aid tu tlg aku
tu la kja aku yg buat aku ley bertahan smpai ke pkui 3..
balek lambat dgr ceramah Sister agik..ha3...
Penat2
Balek tru tdo
seb bek Zohor da solat kt surau hospital
Tp sekali kui 9pm bru aku bgun!
abes kja 1 shift
tula penangan xtdo
hu3
aku tkot da xtdo...tp ms entry ni ditulis da pkui 1
adui!
pening3
tlg3!

0 Kawan2 Pot Pet: